reklama

Rozpoltenosť

Báseň vznikla 20.4.2007

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: Bezáková D.)

Žijem v rozpoltenom svete,

či rozpoltená vo vete?

Svet je vo mne,

či ja v ňom?

Pýtam sa ja,

či pýtaš sa vo mne ty?

Točím sa ja okolo,

či všetko vôkol mňa?

Mám ťa rada,

a či ty máš rád mňa?  

Cestujem a nejdem nikam.

Hľadám a nenachádzam.

Smejem sa i plačem.

Ty si v mojom srdci, no ja v tvojom nie.

(Ty si u mňa, no nie ja v Tebe.)  

Mám sa rada,

či nenávidím?

Máš ma rád,

či len akceptuješ

moju prítomnosť?  

Som unavená,

no spať nemôžem,

nedokážem.

Mozog príliš pracuje,

do písania vnucuje,

tak ako i do mnohých vecí,

ktoré robiť nemusí.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Žijem,

či len prežívam?

Bývam,

a či prebývam?

Myslím,

či len rozmýšľam?

Ľúbim,

či si to len namýšľam?  

Pozorujem svet z opodiaľ,

píšem verše na papier,

vznášam prosby na oltár

a čakám na (obetný) ten svoj dar

a počujem šepot Tatier.  

Počujem,

či počúvam?

Vnímam,

a či načúvam?

Hnevám sa,

či hnevám druhých?

Učím sa,

či čítam len?

Bdiem,

či je to len sen?    

....    

Strom v stromoradí

alej v aleji sa radí....    

Daša Bezáková

Daša Bezáková

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zaujímam sa o umenie, architektúru, fotografiu, históriu, cestovanie, kultúrno-spoločenské otázky, rada filozofujem a píšem :) Zoznam autorových rubrík:  Architektúra a umenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu